Take Good Care of Your Teeth
Bau Bobobobobone didapati di pameran gigi. Shiro melihat beberapa model gigi haiwan dan terasa kagum dengan mereka. Deca pakai gigi buaya dan mula mengejar Shiro. Shiro bersembunyi di pameran gigi rosak, tapi mesin di situ mula bergerak...