Amazing Acrobats
Makhluk-makhluk ini mempunyai beberapa gerakan menakjubkan! Dalam episod ini, kita akan membongkar cara haiwan seperti belacak, ungka, tapak sulaiman bunga matahari, labah-labah merak, kambing gurun dan banyak lagi melakukan akrobatik hebat.