Summer Lake Adventure
Semasa makan di bufet sarapan hotel tepi tasik, Jesse Palmer mencabar tukang roti untuk membuat hidangan sarapan yang manis dan lazat. Kemudian, Jesse telah memetik buah beri di tepi tasik, dan tugas tukang roti untuk mengubahnya menjadi pai musim panas.