Cali Confusion
Pelumba Cali menuntut untuk kibarkan bendera sendiri tetapi keliru dengan isyarat, Lizzy menghadapi pemandu wanita, Precious bertaruh wang besar dan Armani buart sedaya upaya untuk mengekalkan kemenangannya.