Salty Tunes
Masih terkejut dengan kemalangan itu, 405 komited semula untuk menolak satu sama lain untuk menang. Tetapi apabila penamat penuh drama antara pemukul berat terlalu hampir untuk dipanggil, ia mencetuskan pertempuran besar untuk tempat teratas.