New King Crowned
Selepas siri hantaran buruk, Shawn berazam untuk memastikan Murder Nova memandu lurus semula. Monza mencabar Ryan Martin untuk tempat nombor satu dalam senarai sepuluh teratas. Farmtruck dan AZN meletakkan Jeeper Sleeper menentang BMW yang telah ditala.