Masa berlalu, Miyuki jadi pelajar senior, dan Akiko jadi peniaga harian dari rumah. Miyuki mahu jadi peniaga seperti Akiko. Akiko memulakan kerjaya baharu untuk tunjukkan betapa pentingnya kerja keras.