Is That a Fruit Cake?
Para pembuat kek cuba mengelirukan penikam dengan kek menyerupai barang-barang di lorong hasil tanaman. Dalam pusingan kedua, hos John Henson dan Jocelyn Delk Adams mencabar pembuat kek yang tinggal untuk membungkus kek dalam plastik boleh dimakan.