No Such Thing as a Free Lunch
Christine berpindah, tapi kesan perceraiannya masih kekal. Janelle, Meri dan Robyn bergelut untuk merancang percutian. Kemudian, keadaan menjadi tegang apabila Kody dan Christine bersemuka buat kali pertama sejak dia pergi.