Unorthodox and Weird
Seorang wanita berusia 19 tahun hilang, dan suspek adalah bekas rakan sekelas sekolah menengah yang berhubung beberapa hari sebelumnya. Suspek mempunyai masa lalu yang terkenal penuh dengan kesongsangan seksual dan dorongan pembunuhan terhadap wanita.