The Monster Has Always Been There
Seorang operator 911 terima panggilan daripada seorang lelaki yang berulang kali mendakwa dia telah menikam dan membunuh dua orang. Polis mendapati bahawa bukan sahaja panggilan itu benar tetapi pemanggil juga psikopat yang ganas dan tidak dapat diramal.