The G.O.A.T.
Walaupun berdepan cabaran dan cedera paling teruk dalam kerjaya pada 2018, Shaun buktikan tiada yang mustahil dan mengekalkan status "terhebat sepanjang zaman". Pada 2022, dia akhiri lariannya dan berat hati menyerahkan takhta kepada generasi seterusnya.