Halloween & Oat Milk
Ia adalah Halloween di kampus Essex! Sebelum mereka boleh berparti, Kimberly cuba mengagumkan profesor, Whitney menjalani latihan pelik di gim, Bela menjadi kreatif, dan Lila mencari lelaki tampan.