Winter Is Coming
Sementara bergelut dengan status baharu mereka sebagai pengadu kampus, Bela menerbitkan majalah komedi wanita, Whitney memulakan latihan bola sepak luar musim dan Kimberly mencari jalan keluar selepas kehilangan biasiswa dengan bantuan Leighton.