Selena + Alta Adams
Selena Gomez merasai tekanan di Alta, restoran makanan jiwa Keith Corbin di California, apabila dia ditugaskan memasak telur pesanan pantas. Kemudian, Selena membuat hidangan ikan goreng untuk pengkritik Alta yang paling tegas, Renee Corbin.