I'm Marrying Me
Pengantin perempuan unik, Nicoletta tiba dengan kristal, sage dan rancangan untuk berkahwin dengan dirinya sendiri, dan perunding baharu Cierra menyokong! Pengantin lumpuh Natalie berharap dapat mengalami perasaan pengantin yang ajaib.