Shivani + Mallika
COVID-19 merosakkan rencana Shivani, tanpa putus harapan, dia masih mencari pakaian yang sesuai untuk dipakai semasa berkahwin dengan lelaki idamannya. Sementara itu, perancang perkahwinan Malika tahu kemahuannya, hingga ke setiap butiran terakhir.