The Sculpture Garden
Drew menemui koleksi barang antik yang mengagumkan mengumpul habuk di manor abad ke-18. Kemudian, Drew melihat taman yang dipenuhi dengan lebih daripada 200 patung bersaiz hidup dan gudang dengan patung terracotta yang mewakili dewa-dewa Hindu.