Peniaga antik Drew Pritchard mengambil cabaran untuk memulihkan rumah Georgia terbiar di Bath. Dia perlu menggantikan 20 tingkap reput- dan dengan bil yang meningkat, dia perlu mendapatkan bantuan untuk mengurangkan kos.