Meet the Frankes
Ruby Franke & Jodi Hildebrandt ajar disiplin -- tapi sebenarnya mereka kawal seperti kultus. Seorang anak melarikan diri, dedahkan penderaan dan sistem menindas di sebalik pintu tertutup.