Main Suite Face-Off
Ini minggu ketiga dan persaingan lebih sengit ketika pasukan mengubah suai suite utama. Reka bentuk menarik pasti menang kerana Lyndsay Lamb dan Leslie Davis datang untuk menilai dan menentukan jika ada pasukan meninggalkan perkara yang terlalu asas.