Rock the Finale
Selepas enam minggu, pemenang akan dinobatkan, papan tanda jalan dinamakan dan hak bermegah akan dituntut pada kemuncak Rock the Block! Pakar menilai rumah dan peserta melihat kerja masing-masing. Empat pasukan bertanding, hanya satu yang menang.