Angry Asphalts
Seorang lelaki yang agresif menyerang pasangan. Pemandu kenderaan mengelak orang yang brek mengejut. Sebuah keluarga pertahankan diri daripada lelaki yang memegang pisau. Dua wanita berkelahi di tempat letak kereta hospital.