Disorderly Conduct
Pemandu kereta sport memusnahkan beberapa kereta. Lelaki memanjat bonet bas sekolah. Lelaki menakutkan mengganggu seorang bapa dan anaknya. Pemandu yang tidak berpuas hati menembak pemandu lain.