Back on Track in Glendora
Robert Irvine menuju ke T. Phillip's Alehouse and Grill di Glendora, CA, dan menemui restoran yang kelihatan lebih seperti bar menyelam. Pemiliknya, Jen, tidak dapat mempertahankan dirinya, dan Robert mesti mencari jalan untuk Jen menguatkan semangatnya.