Discovery Disgusting
Hubungan keluarga membantu Kamohai dan Tristyn membeli rumah yang teruk di kejiranan yang hebat untuk harga yang bagus. Bau teruk dan burung di dalamnya tidak menakutkan mereka, tetapi susun atur yang mencabar dan asas yang runtuh pastinya menguji mereka.