Great Outdoors
Drew dan tunangnya, Linda, berlumba-lumba untuk mengubah luaran rumah mereka sebelum parti pra-perkahwinan. Dengan bantuan Jonathan, mereka memulihkan muka luar, mengubah halaman belakang menjadi oasis kolam renang dan membuat dek tingkat tiga.