Eyesore to Elegance
Selepas mengubah suai tukang kayu ke rumah impian mereka, sepasang suami isteri bersedia untuk menambah sentuhan terakhir dengan memulihkan kolam lama. Paul dan Brian Porter mencipta oasis moden dengan menambah spa infiniti dan kawasan barbeku mewah.