Bangkok, Thailand 2
Selepas bertahun-tahun di Jakarta, Indonesia, sepasang suami isteri bersedia berpindah ke Bangkok. Si isteri bosan dengan kota dan mahukan ruang hijau. Bagaimanapun, si suami berat hati untuk meninggalkan hubungan profesional dan peribadinya.