Knives Out
Pada 2021, polis menemui pasangan bersara ditikam berulang kali di rumah mereka di pantai New Jersey. Mereka menyaksikan lembaga misteri datang dan pergi dalam rakaman keselamatan, membawa mereka kepada suspek yang sangat rapat yang menyimpan dendam.