Too Scared to Sleep
Menjelang Halloween, keluarga Busby berebut-rebut untuk menjadikan percutian itu menakutkan dan selamat. Keengganan Riley tidur di biliknya mendatangkan malapetaka. Taufan mengancam Tasik Charles, memaksa rakan dan keluarga berpindah.