Channeling Chaos
Selepas menyertai persidangan pencipta video dalam talian, Adam dan Danielle perlu tentukan sama ada anak-anak bersedia memiliki saluran media sosial. Mereka juga mula mencari pembantu di rumah, tetapi menghadapi kesukaran mencari calon yang sesuai.