Pueblo, Colorado
Pegawai penyamar menyasarkan Bonnie dan Clyde Pueblo, yang dilaporkan menjual dadah di seberang jalan dekat sekolah. Pasukan merancang menghapuskan dua pengedar heroin yang disyaki, termasuk ahli kumpulan berbahaya dengan sabitan membunuh sebelum ini.