Yunnan, China
Beberapa jam dari Lijiang di Daerah Autonomi Ninglang Yi Yunnan, Regina Xi yang berusia 22 tahun mendapat pengalaman yang membuka mata dalam tugas sukarelawannya di Sekolah Pusat Xichuan etnik minoriti Yi.