Mayan Blood Sacrifice
Di Mexico, empat ahli ikhtiar hidup cuba bertahan selama 21 hari di hutan Maya kuno, tempat manusia pernah dikorbankan kepada para dewa. Menentang nyamuk, hujan lebat dan tebuan, kedua-dua pasukan mesti bergabung untuk bertahan hidup.