City Slickers in the Wild
Dua orang dari hutan konkrit New York City melihat sama ada mereka ada kemampuan untuk bertahan hidup selama 14 hari di Afrika Selatan. Namun rupa bumi yang kasar, haba melampau dan sumber yang sukar didapati boleh jadi lebih mencabar daripada jangkaan.