Outback Trial by Fire
Di Pedalaman Australia, 14 yang terbaik daripada Naked and Afraid bersaing untuk merebut gelaran itu. Legenda mengalami lecur tahap tiga dan menghadapi penyingkiran. Pemandiri diberi amaran apabila ular taipan mengelilingi tempat perlindungan mereka.