Trading One Hell for Another
Terdesak dan keletihan, Heather, Andrew dan Patrick mengais serpihan untuk menyalakan api. Candice mendapat protein. Bulent dan Na'im bergaduh apabila jerat khinzir gagal. Seorang ahli ikhtiar hidup dikeluarkan dari pulau untuk dirawat.