The Curse of the Aztecs
Duane merekrut pemburu harta karun Josh Feldman, yang mencadangkan pelan tindakan baharu untuk mencari emas Aztec. Sebelum mereka dapat bermula, seorang tetua suku Timpanogos tempatan melawat ladang itu dengan kata-kata amaran.