Wesley Godden dari Singapura tinggalkan kerjaya bukan keuntungan yang panjang untuk mulakan ladang bebiri komersial 200 ekar di luar bandar Kanada. Hos Ming Tan menyertainya sebagai pekerja ladang untuk mengetahui perkara yang perlu untuk usahakan ladang.