Family Bonds
Adik-beradik mewarisi wang daripada mendiang abang mereka. Selepas menemui rumah di Palm Springs, David membantu yang lain mencari rumah sendiri. Bagi David, mencari rumah yang cantik di Lembah Coachella bagaikan penjelajahan oasis padang pasir.