King and Queen of M'Orlando
David tinggal di rumah sambil membantu pasangan pengantin bertuah mencari rumah impian di Orlando, Florida. Selepas menang satu juta dolar, pasangan ini mahukan rumah dua tingkat dan boleh berasa seperti kerabat diraja yang menghadap ke kawasan kejiranan.