Hearts of the Fathers
Pada Hari Kesyukuran, Clark, Lois dan Jimmy melawat ladang Kent untuk raikannya, namun ia diganggu oleh pertarungan demi kehidupan mereka menentang Task Force X dan penggunaan Kryptonite!