Stolen Cheers
Alicia DeBolt, remaja yang hilang sejurus selepas menyertai skuad sorak. Polis menyoal ahli pasukan bola sepak dan rakan penyorak, tetapi kebenaran di sebalik misteri ini lebih kejam daripada yang dibayangkan oleh sesiapa di bandar kecilnya di Kansas.