The Quick Change
Bandar Fort Smith, Arkansas, bergolak apabila seorang guru sekolah yang sudah tua dan bersara dijumpai mati, dipukul hingga mati dengan tukul tidak kurang daripada 36 kali. Apabila keadilan ditegakkan, orang yang tak disangka adalah pelakunya.