Tape the Scene
Agnes Bram, seorang wanita Middleton, Wisconsin, 82 tahun ditemui dibunuh di garajnya. Apabila siastan berhasil, ia disusuli pemburuan, dan penyiasat terpaksa mengawal ketenteraman awam untuk memastikan dia tidak membunuh lagi.