Money is a Motive
Casey, Illinois, melakukan siasatan apabila mengetahui kebakaran tidak membunuh Scott Collins. Ia adalah pembunuhan . Rahsia yang didedahkan tentang hidupnya tidak cukup. Anjingnya yang memegang kunci untuk menyelesaikan kesnya.