Roots
Pada tahun 1989, kejadian tembakan terhadap sepasang suami isteri kulit putih oleh penyerang berkulit hitam menyebabkan ketegangan kaum di Boston. Tidak lama kemudian, polis menangkap suspek pertama mereka, seorang lelaki kulit hitam di Mission Hill.