Empat cef terakhir mesti buktikan kemahiran bercerita di dapur, mencipta pencuci mulut dengan rasa gula-gula kenangan zaman kanak-kanak dan menara makanan laut tiga tingkat menceritakan kisah cef mereka sendiri. Hakim undangan Shota Nakajima menyertai.