For Fern
Apabila Mittens dan Pants bersetuju untuk menjaga pokok Datuk Bandar Sourdough yang juga merupakan hadiah untuk datuk bandar lain, pokok itu hampir musnah disebabkan mereka berlebih-lebih dalam menjaganya.